| |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
| |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
|
Sinale B
|
Código |
Coñecementos |
| |
B1 |
Desenvolver sensibilidade respecto ao medio ambiente e compromiso cunha economía sustentable |
| |
B2 |
Competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia |
| |
B3 |
Exercitar habilidades de aprendizaxe autónoma que abran campos para a innovación |
| |
B4 |
Autocontrol no sistema de traballo, a respecto de tempo e planificación |
| |
B5 |
Fomentar a mobilidade e adaptabilidade a ámbitos e situacións diferentes |
| |
B6 |
Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais e éticos |
| |
B7 |
Fomentar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos |
|
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
| |
C1 |
Comprender as ferramentas matemáticas básicas, necesarias para a formalización do comportamento económico |
| |
C2 |
Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas |
| |
C3 |
Coñecer o marco institucional da economía |
| |
C4 |
Capacidade para situar a economía na súa evolución histórica |
| |
C5 |
Comprender as bases de funcionamento da economía, tanto nos ámbitos máis amplos como nos máis próximos |
| |
C6 |
Adquirir coñecementos de Análise económica |
| |
C7 |
Comprender o entorno empresarial |
| |
C8 |
Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido |
| |
C9 |
Identificar e anticipar problemas económicos relevantes nos ámbitos público e privado |
| |
C10 |
Capacidade de formular modelos simples de relación das variables económicas, baseados na utilización de instrumentos técnicos |
| |
C11 |
Capacidade de elaborar medidas de política económica para alcanzar uns obxectivos dados |
| |
C12 |
Avaliar, utilizando técnicas empíricas, as consecuencias de distintas alternativas de acción e seleccionar as máis idóneas |
| |
C13 |
Capacidade de elaborar informes de asesoramento económico |
|
Sinale D
|
Código |
Competencias |
| |
D1 |
Respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo |
| |
D2 |
Capacidade de traballar en equipo |
| |
D3 |
Espírito emprendedor e capacidade de liderado, incluíndo empatía co resto de persoas |
| |
D4 |
Responsabilidade e capacidade de asumir compromisos |
| |
D5 |
Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas |
| |
D6 |
Ler e comunicarse en inglés no ámbito profesional |
| |
D7 |
Fomentar a actitude crítica e autocrítica |
| Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|