Guia docente 2025_26
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Vigo): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
 Materias
  Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2025_26
Materia Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais Código V02M066V02206
Titulación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Vigo): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
3 OB 1 1c
Lingua de impartición
#EnglishFriendly
#PortuguêsAmigável
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Valente da Silva Couto, Maria Joao
Correo-e mvalente@uvigo.es
Profesorado
Valente da Silva Couto, Maria Joao
Web http://http://mpe.uvigo.es/es/
Descrición xeral Materia dos programas #English Friendly #Português amigável| Os/as estudantes internacionais poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliografías para o seguimento da materia en inglés/portugués, b) atender as titorías en inglés/portugués, c) probas e avaliacións en inglés /portugués.

****************
A metodoloxía de investigación é a ferramenta que permite desenvolver coñecemento baseándose en
criterios estandarizados e transversais que permiten que sexa comunicable en diferentes campos e
disciplinas. Así mesmo, a investigación é un elemento básico no proceso de innovación educativa, realimentándose entre ambas para xerar coñecemento e novas propostas que permitan mellorar o proceso de aprendizaxe.
Dentro deste marco os contidos desta materia buscan promover no educador a procura de propostas innovadoras e que respondan á realidade, permitindo mellorar a práctica docente a través da investigación na aula. As bases deste proceso atópanse na investigación-acción, a cal integra no docente tres roles fundamentais: ou de investigador, observador e educador; dándose para iso tres elementos básicos:
(1) o compromiso de pór sistematicamente en cuestión ou ensino impartido por un mesmo como base de desenvolvemento;
(2) o compromiso e a destreza para estudar ou propio modo de ensinar;
(3) o interese por cuestionar e comprobar a teoría na práctica mediante o uso de devanditas capacidades.
Finalmente outro aspecto que debe ser tratado polos docentes son as posibilidades que brinda a utilización das tecnoloxías da información e a comunicación (TICs) como ferramentas no proceso de innovación e investigación educativa.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000